Ze względu na niski koszt druku i najwyższą możliwą mobilność  – od lat ulotki są najchętniej wybieraną formą reklamy. W wielu branżach ulotka może zdziałać znacznie więcej niż strona internetowa.

Ulotka jako materiał reklamowy trafia wprost do rąk potencjalnego Klienta. O tym, czy trafi do najbliższego śmietnika czy wręcz przeciwnie – zostanie dokładnie przeczytana i zachowana – ma wpływ kilka istotnych cech. Najważniejszą z nich jest czytelna i przykuwająca wzrok szata graficzna oraz jasny przekaz. Dlatego też tak ważne jest dobranie odpowiedniego formatu ulotki, w zależności od tego jak dużo informacji ma się na niej znaleźć.

Najczęściej wybierane formaty ulotek:

A6 – najmniejsza i najtańsza forma reklamy, wybierz ją jeśli chcesz trafić do szerokiego grona odbiorców i przy jak najmniejszych wydatkach poinformować np. o aktualnej promocji.

A5 – możesz na niej umieścić umiarkowanie dużą ilość treści i grafiki, polecamy szczególnie dla firm, które chcą zawrzeć na ulotce czytelną reklamę swojego produktu wraz ze szczegółowym opisem.

A4 – duży format = dużo treści, wymiar ten stosuje się do wydruków zawierających większe grafiki i zdjęcia, które mają za zadanie przykuć uwagę potencjalnego Klienta, to również świetna opcja np. dla cenników, charakterystyk produktów itp.

DL – jeśli znudziły Ci się typowe ulotki, wybierz tą niestandardową, ciekawą formę reklamy, szczególnie jeśli chcesz poinformować swoich Klientów o nadchodzącej promocji lub nowym produkcie.