Ze względu na niski koszt druku i najwyższą możliwą mobilność  – od lat ulotki są najchętniej wybieraną formą reklamy. W wielu branżach ulotka może zdziałać znacznie więcej niż strona internetowa.

 

Ulotka jako materiał reklamowy trafia wprost do rąk potencjalnego Klienta. O tym, czy trafi do najbliższego śmietnika czy wręcz przeciwnie – zostanie dokładnie przeczytana i zachowana – ma wpływ kilka istotnych cech. Najważniejszą z nich jest czytelna i przykuwająca wzrok szata graficzna oraz jasny przekaz. Dlatego też tak ważne jest dobranie odpowiedniego formatu ulotki, w zależności od tego jak dużo informacji ma się na niej znaleźć.

 

Najczęściej wybierane formaty ulotek:

 

A6 – najmniejsza i najtańsza forma reklamy, wybierz ją jeśli chcesz trafić do szerokiego grona odbiorców i przy jak najmniejszych wydatkach poinformować np. o aktualnej promocji.

 

A5 – możesz na niej umieścić umiarkowanie dużą ilość treści i grafiki, polecamy szczególnie dla firm, które chcą zawrzeć na ulotce czytelną reklamę swojego produktu wraz ze szczegółowym opisem.

 

A4 – duży format = dużo treści, wymiar ten stosuje się do wydruków zawierających większe grafiki i zdjęcia, które mają za zadanie przykuć uwagę potencjalnego Klienta, to również świetna opcja np. dla cenników, charakterystyk produktów itp.

 

DL – jeśli znudziły Ci się typowe ulotki, wybierz tą niestandardową, ciekawą formę reklamy, szczególnie jeśli chcesz poinformować swoich Klientów o nadchodzącej promocji lub nowym produkcie.

 

Ulotki składane:

 

A5 do A6  – Chcesz zaprosić grono znajomych lub Klientów na organizowany przez Ciebie event?  Taka ulotka będzie dla Ciebie idealna. Połączenie zaproszenia z ofertą reklamową sprawdzi się w tym formacie znakomicie.

 

A4 do A5 – Ten typ ulotki będzie odpowiedni jako forma mini katalogu, w którym na początku możesz umieścić stronę tytułową z ciekawą grafiką i wstępnym zarysem tego co znajdzie się w środku.

 

A4 do DL – Nieszablonowa forma reklamy kilku produktów na jednej ulotce, składającej się w literkę Z lub C. Jeden środek reklamy składający się z sześciu stron, z których każdą można wykorzystać na prezentację innego wyrobu.

 

2DL do DL – Format najczęściej wybierany do wydruku różnego rodzaju zaproszeń, bonów itp. Na każdej ze stron można pokazać odrębny produkt. Idealny dla firm, które chcą rozsyłać swoją ofertę listownie, po złożeniu mieszczą się do koperty DL.

 

Jeżeli interesują Cię ulotki reklamowe, skontaktuj się z nami lub odwiedź nasze biuro w Rzeszowie!